HVAD ER LEJRE VANDSPORT?

Lejre VandSport er en frivillig forening som arbejder for at skabe et stærkt og bæredygtigt fælleskab omkring vandaktiviteter, hvor familier og flere generationer kan mødes på tværs for at dyrke det aktive fælleskab i det blå rum.

Vi ønsker at det skal være muligt at dyrke et væld af aktiviteter ved, på og i vandet. Det skal være nemt og overskueligt at være aktiv i det blå rum og foreningens aktiviteter kendetegnes ved at de appellere til en bred målgruppe der favner både børn, unge, voksne og ældre, nybegynderen og den erfarne, den eventyrlystne og den der blot har brug for at slappe af, ved at se solen dykke ned i Fjordens blanke vand.

For at kunne gøre ovenstående er det helt centralt at alle der er medlem af Lejre VandSport giver en hånd med. Det kan være alt fra at tilbyde sine egne kompetencer i forbindelse med aktiviteter, rydde op i containerne, bage en kage eller oprette et socialt arrangement. Kontakt os endelig hvis du har en god idé og læs mere om de mange forskellige aktiviteter i menuen under aktiviteter.